Host Family

Hallo allemaal!,

Door een storing op de site van reismee zijn mijn blog en mijn vorige verhaal verdwenen. Ik heb dus deze nieuwe blog aangemaakt waar ik over mijn reis ga bloggen.

Maaaar zoals je al in de titel hebt kunnen lezen heb ik een gastgezin! Na ongeveer 5 maanden op de ayusa site te hebben gestaan ben ik eindelijk geplaatst. Ik kom in de staat Texas in de grote stad San Antonio. Ik ga wonen bij de familie De Leon die bestaat uit moeder Carol en dochter Erin die net als ik ook 17 is. Ik zal samen met haar naar Alamo Heights High School gaan, wat trouwens een hele grote school is. De school heeft ook heel veel verschillende clubs en sportteams dus dat wordt vast een heel leuk jaar op die school. Carol heeft nog een dochter, Leah (18), maar zij woont niet meer thuis en studeert muziek in het noorden van Texas. In Texas is het gedurende het jaar erg lekker weer dus dat ziet er goed uit.

Over minder dan twee weken is het al zo ver. Op 13 augustus stap ik in het vliegtuig naar New York met een hele leuke groep andere Nederlandse Exchange students en op 16 augustus (mijn verjaardag) vlieg ik door naar Texas om mijn gastgezin te ontmoeten. Ik weet nog niet precies wanneer de school begint maar dat laat ik nog wel weten.

Nu is het dus helemaal zeker dat ik ga en Ik heb er echt super veel zin! Ik blijf jullie op de hoogte houden!

Liefs,

Tara

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active