New York en eerste dagen in Texas

Hoi allemaal!

Ik ben in Amerika! Ik ben er eigenlijk al een week. Woensdag ben ik aangekomen in NYC met 18 andere studenten. New York was geweldig, we hebben alle highlights gezien in maar liefst twee dagen! Van Central Park tot The Statue of Liberty en van Times Square tot het uitzicht vanaf het Rockefeller Center. De vrijdag van de orientatie hebben we nog even mijn verjaardag kort gevierd in een pizza restaurant en de zaterdag daarna was het alweer tijd om door te vliegen naar het gastgezin. Die doorvlucht was niet niks kan ik je vertellen! We moesten namelijk ook nog overstappen. Gelukkig was ik niet alleen want dan had ik nooit de weg gevonden op die grote luchthavens.

Maar nu ben ik bij mijn gastgezin! Ik kan oprecht zeggen dat ik het erg heb getroffen met mijn gezin en ze hebben me gelijk thuis laten voelen! Omdat ik jarig was gingen we eerst mijn verjaardag vieren toen we bij het huis aan kwamen. Ik kreeg cadeautjes en een super mooie chocolade taart! Ze hadden zelfs m&m’s laten maken met mijn hoofd en mijn naam erop, ik wist niet eens dat dat kon! Ook heb ik een ticket gekregen voor de So You Think You Can Dance show tour hier in San Antonio! Kortom ik heb een geweldige verjaardag gehad.

De dagen dat ik hier nu ben heb ik ook hele leuke dingen gedaan. Op zondag ben ik nog even wezen winkelen met Erin en een vriendin in een groot winkelcentrum hier in San Antonio. Dit was heel erg gezellig. Maandag ben ik met Erin ’s avonds naar een van haar andere vriendinnen (Cally) haar huis gegaan om daar pizza te maken en een film te kijken.

Inmiddels ben ik ook al naar de school geweest om me registreren als student en mijn vakken te kiezen. Het is echt niet normaal uit hoeveel verschillende vakken je een keuze moet maken, maar het is me gelukt! Ik zou echt willen dat we zoveel keuze hadden in Nederland, dan was school veel leuker geweest!

Mijn rooster ziet er als volgt uit;

  1. Photography
  2. French
  3. Theatre Arts
  4. Guitar
  5. AP European History
  6. AP US History
  7. AP English

Ik ben heel erg blij met dit rooster en het lijkt bijna niet op naar school gaan met al die leuke vakken! Hier in Amerika heb ik dus elke dag dezelfde zeven vakken.

Volgende week maandag, 25 augustus, zal mijn eerste schooldag beginnen. Ik heb de school al gezien en ik hoop niet dat ik zal verdwalen, maar dat zie ik dan wel.

Liefs,

Tara

Reacties

Reacties

Janny

Hoi Tara,

Zo te zien heb je het heel leuk! Ik heb het ook aan Peter voorgelezen en we zijn super blij dat het zo goed met je gaat en dat je zo'n fijn en leuk gastgezin hebt.

Love you xxxx

Geurtje

Hoi Tara, Wat leuk om te lezen! En wat heb je al veel gezien en beleefd. Succes met je eerste schooldag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active